willems

brief aan de burgemeester van januari 2004 : geen antwoord

offer

Kroon Besluit

Hannie van den Dungen van de partij Heusden 1 geeft af op de Groenen, HTR 6 maart 2010:  
Willems doet gezellig thuis aangifte tegen De Groenen, HTR 6 maart 2010:  
Op 16 maart kijkt de Officier van Justitie om 11:39:08 uur.
Op 5 augustus 2010 bezoek van agent C.M. Libregts, PL21XO 2010024341-1
Om 12:00 uur werd ik achtervolgd door een agent in burger. Het bleek een hele aardige   mevrouw te zijn die onmiddellijke haar pasje liet zien. Haar naam is C.M. Libregts van de politie regio brabant-noord, district meierij, D1 – Districtelijke opsporing
Vogelstraat 41, Postbus 90163, 5200 ME ‘s-Hertogenbosch
Libregts: Ik zou u graag een uitnodiging willen overhandigen.
vanUden: Deze uitnodiging neem ik niet aan. Ik heb geen verklaring af te leggen.
Libregts: Mag ik binnen komen om schriftelijk vast te leggen dat u geen verklaring wilt afleggen?
vanUden: Nee, ik wens u een hele prettige middag!
Libregts: U ook een prettige middag!
Ook Bianca van Dijk Fitters van de Groenen Heusden heeft geen verklaring af te leggen.
Op 6 augustus 2010 bezoekt de Officier van Justitie de site om 12:57:17 uur. 
 

Geef een reactie

