asbest

Oudheusden, 20 oktober 2009

Geachte Heer Beerens,

Op dit moment zijn er mannen in witte pakken en gasmaskers achter mijn
huis aan het slopen. Krijg ik ook zo’n gasmasker om naar mijn schuur
toe te lopen? Mijn vrieskist staat in die schuur. Ik wil niet zonder
masker door jullie asbest wolken heen lopen om mijn etenswaren te
pakken.

Hoogachtend,
ing. R.H.B. van Uden

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Uw bericht is bij ons in behandeling genomen en geregistreerd onder callnummer 497635. Wij streven ernaar om hier binnen 5 werkdagen op te reageren.
Indien het een storing betreft, adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met de afdeling Klantenservice via telefoonnummer 073 683 80 00.
Met vriendelijke groet,
Brabant Water N.V.
Postbus 1068
5200 BC ‘s-Hertogenbosch
Handelsregister: 16005077
Oorspronkelijk bericht:
<betreft>Klacht over: Communicatie</betreft>
<vraag><![CDATA[Op 17 april 2010 heb ik een fax gestuurd waarop ik geen antwoord heb ontvangen. Willen jullie mijn fax alsnog beantwoorden?
Brabant Water N.V.
T.a.v. inspecteur M. Giesbergen en Hoofd Regio Midden Mevrouw J.A.G.M. Eestermans
Postbus 1068
5200 BC ‘s-Hertogenbosch
Fax 073 – 683 89 49
Tel 073 – 683 89 05
Heusden, 17 april 2010
Betreft: asbestdrinkwaterbuizen, beschadiging AC-leidingen
Geachte Heer Giesbergen en Mevrouw Eestermans,
Op 15 april 2010 heb ik een bericht verzonden naar M.A.J. Smits Hoofd Brabant Water. Ik ben zeer bezorgd over de asbest waterleiding die op 15 april 2010 in onze straat is doorgezaagd en alleen plaatselijk is vervangen voor een PVC buis.
Tijdens het openbreken van een bestaande waterleiding komt veel asbest stof vrij. Alleen de mensen van Brabant Water liepen met maskers en witte pakken rond terwijl de kinderen er omheen speelden zonder enige waarschuwing. Geen enkel gebied werd met rode lint afgezet.
Waarom worden de bewoners niet voor dit asbestwater gewaarschuwd? Kan Brabant Water in onze straat extra water filters komen plaatsen om het vrijgekomen asbest tegen te houden?
Met vriendelijke groet,
Ing. R.H.B. van Uden
Robrechtstraat 19
5256GN Heusden]]></vraag>
</callform>

Geef een reactie

